КЗ "Балківська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів" ВРР ЗО           

Субота, 27.04.2024, 15:31      

                                                                                          

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Категорії розділу
Виховна робота школи [250]
Методична робота [67]
адміністративно-господарська робота [8]
Цікаві заходи для початкової школи [19]
Цікаві заходи для старшокласників [7]
Бібліотечне життя [60]
Навчаємося [7]
Рада школи [3]
Наради при директорові, педагогічні ради, адміністративні наради [18]
Робочі лінійки [25]
Медицина [11]
Соціально-психологічна служба школи [11]
Табір "Барвінок" [5]

» Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 85

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2012 » Серпень » 4 » Звіт директора школи за 2011-2012 навчальний рік
10:42
Звіт директора школи за 2011-2012 навчальний рік

Методична робота.

Науково – методична робота з педагогічними працівниками була спрямована на виконання Законів України «Про загальну середню освіту», «Про освіту», «Про мови», на підвищення професійної майстерності викладачів, активізацію педагогічних досліджень, збільшення кількості й покращення якості науково – методичних розробок, створюваних педагогами – практиками.

Мета та завдання колективу обумовлені проблемною темою школи «Технологія впровадження системи управління якістю навчального процесу в сільській школі».

У школі склалася певна система науково – методичної роботи з педагогами. Створена методична рада, яка координує методичну роботу, що ведеться в школі.

Методична робота з педагогічними працівниками реалізується як через традиційні форми їх організації, так і нетрадиційні форми:

  • педагогічна рада;

  • методична рада;

  • теоретичні семінари з науково – методичної проблеми школи;

  • шкільні циклічні методичні комісії вчителів – предметників та класних керівників (4 ШЦМК);

  • інструктивно – методичні наради;

  • психолого – педагогічні консиліуми;

  • робота динамічних груп.

Всі вчителі працюють над індивідуальними методичними темами, які обрано залежно від рівня педагогічної майстерності та інтересів учителів. Адже самоосвіта є важливою формою підвищення наукового, фахового та методичного рівня вчителя. Від атестації до атестації вчителі працюють над темою, а результати роботи відображені в папці по самоосвіті, що містить як теоретичні, так і практичні матеріали по темі.

Так, в 2011/2012 н. р. з своїми творчими звітами виступили 4 вчителя, що атестувалися:

Беценко А.О., вчитель початкових класів;

Назаренко О.В., вихователь;

Іванова Н.М., вчитель української мови та літератури;

Удовенко О.В., вчитель світової літератури.

За результатами атестації:

Беценко А.О. – встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»;

Назаренко О.В. – підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст»;

Іванова Н.М. – підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»;

Удовенко О.В. – підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та звання «Старший вчитель».

За 2011/2012 н. р. 5 вчителів пройшли фахові курси підвищення кваліфікації при ЗОІППО;

1 вчитель – курси «Використання Веб 2.0 технологій» при Дніпрорудненській спеціалізованій школі І – ІІІ ступенів «Світоч».

1 вчитель – курси «Основи ІКТ за програмою «Партнерство у навчанні» при Дніпрорудненській спеціалізованій школі І – ІІІ ступенів «Світоч».

В 2011/2012 н. р. продовжувала працювати динамічна група «Школа становлення молодого вчителя». Напрямок роботи: «Застосування в практичній діяльності отриманих науково – теоретичних, методичних знань, умінь і навичок». Було проведено тиждень молодого вчителя, під час якого молоді вчителі провели відкриті уроки та виховні заходи, обмінялися досвідом роботи з теми «Диференційований підхід у навчанні, його переваги та проблеми».

Було організовано, підготовлено та проведено 2 психолого – педагогічні консиліуми:

«Адаптація учнів 5 класу щодо навчання в основній школі»;

«Адаптація учнів 1 класу до навчання в школі».

Працюючи перший рік над науково- методичною проблемою, вчителі школи вивчали теорію, методики інновацій з визначеної проблеми. Адміністрацією школи проводилися методичні консультації «Типологія навчальних досягнень учнів», відбувся психолого – педагогічний семінар «Психологічні причини неуспішності учнів на уроці», семінар – практикум «Пошук ефективних шляхів управління якістю освіти», або «Що таке інтерактивні технології навчання», проведено засідання педагогічної ради з теми «Навчально – виховні проблеми, пов’язані з якістю успішності учнів».

Результативність навчання учнів за І семестр.

В кінці навчального року відбулося засідання «Круглого столу» «Моніторинг навченості учнів Балківської ЗОШ І – ІІІ ступенів на кінець 2011/2012 н. р.», на якому вчителі – предметники не лише провели порівняльний аналіз рівня навченості учнів з їх предметів (І семестр і ІІ семестр), але й звітували про підсумки роботи з учнями різних груп навченості.

В рамках роботи над темою школи було проведено анкетування для учнів «Моє ставлення до навчання» та для вчителів – предметників «Ставлення учнів до вашого предмета», що дозволило співставити думку вчителів та учнів.

Вчителі – предметники опрацьовували науково – методичну літературу з проблеми і створили каталог даної літератури, що допомагає в роботі над науково – методичною проблемою школи.

На засіданнях ШЦМК розглядалися нормативно – правові документи щодо організації навчально – виховного процесу в закладах освіти, актуальні проблеми методики викладання шкільних дисциплін, інформація стосовно проведення навчальних, позакласних занять, велися огляд та обговорення педагогічної літератури, книг, періодичних видань, тощо. Засідання проводилися відповідно до встановленого плану.

У період між засіданнями обговорювалися творчі звіти вчителів, що атестуються, вивчалися й впроваджувалися в практику досягнення психолого – педагогічної науки, перспективного педагогічного досвіду, індивідуальні та групові консультації для молодих вчителів. Педагоги вивчали якість знань, умінь і навичок учнів, рівень їх вихованості. Проводилися предметні тижні, учнівські олімпіади, бесіди за «круглим столом», методичні оперативки.

Вчителі – предметники приймали активну участь у проведенні семінарів районних методичних об’єднань. Були учасниками 42 засідань, під час яких виступали в рамках обміну досвідом 6 вчителів школи.

На базі інших шкіл вчителями відвідано 10 уроків. В школі організовано взаємовідвідування уроків (40 уроків). Всі переглянуті уроки було проаналізовано, виявлені методичні помилки, допущені при побудові та проведенні уроків.

В школі було проведено фестиваль відкритих уроків, вчителями було показано 7 уроків.

Ефективними були уроки:

  • урок образотворчого мистецтва з використанням ІКТ у 4 класі образ тварин у мистецтві. Малюнок «Кіт - воркіт» (вчитель Окунькова О.В.);

  • урок трудового навчання. Ліплення «Український посуд» з використанням елементів народознавства. (вихователь Назаренко О.В.);

  • урок закріплення знань «Арифметичний квадратний корінь» у 8 класі з використанням групової форми роботи (вчитель Сушко Н.В.).

Вчителі школи підписують фахові журнали. 12 підписних періодичних видань з різних предметів, рекомендованих Міністерством освіти, дають можливість вчителям отримувати інформацію наукового, методичного, та практичного характеру. Під керівництвом голів ШЦМК успішно пройшли «Тижні предметів» (фізичної культури, географії, правознавства, інформатики), а також «Тиждень молодого вчителя» та «Тиждень бібліотеки».

Таким чином, правильно організована науково – методична робота дає можливість забезпечувати неперервність педагогічної освіти, здійснювати прогноз щодо обсягів і напрямів професійної підготовки вчителів., формує потребу і здатність особистості до самонавчання, що є надзвичайно актуальним на сучасному етапі розбудови українського суспільства й закріплено у «Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ столітті».

Систематично здійснювався моніторинг навчальних досягнень учнів школи (вступний, на кінець І семестру, на кінець навчального року).

У школі запроваджено профільне навчання, було введено біолого – хімічний профіль. 19 учнів 10 – 11 класів навчались за цим профілем.

Проводиться відповідна робота шкільного колективу щодо розвитку інтелектуальних здібностей і обдарувань учнів. 14 учнів школи брали участь у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад, але призових місць не зайняли. Дані показники значно гірші в порівнянні з минулим роком, де було 5 переможців. В конкурсі з української мови імені П.Яцика учениця 6 класу Кошелєва В. зайняла ІІ місце (вчитель Савенко О.В.). У Всеукраїнському конкурсі на кращий відгук на дитячу прозу учениця 5 класу Куцеконь О. посіла ІІ місце (вчитель Іванова Н.М.), учениця 4 класу Денисенко А. – ІІІ місце (вчитель Окунькова О.В.). зовсім не прийняли участі учні школи у Міжнародному конкурсі з української мови та літератури імені Т.Г.Шевченка. Це недолік у роботі ШЦМК (голова Іванова Н.М.).

У поточному році учні школи були учасниками і інших інтелектуальних конкурсів:

  • Всеукраїнська інтернет – олімпіада, МАН України «Відкрита природнича демонстрація» -6 учнів (вчитель Ігнатенко Т.М., Шеремет І.В.,Ю Доброгурська Д.О.);

  • Міжнародний конкурс «Бобер» - 6 учнів - 2 переможці (вчитель Сушко Н.В.);

  • Міжнародний конкурс «Колосок» - 25 учнів

«Золотий» - 5 учнів

«Срібний» - 20 учнів (вчитель Ігнатенко Т.М.);

  • Міжнародний конкурс «Левеня» - 7 учнів («добрий» - 1) - (вчитель Доброгурська Д.О.);

  • Всеукраїнський заочний гуманітарний конкурс «Космічні фантазії» в номінації «Література та журналістика» (1 учень – ІІ місце) – (вчитель Іванова Н.М.).

Аналіз підсумків навчального року щодо організації роботи з здібними учнями дає підстави зробити висновки, що необхідно більше уваги приділяти цьому питанню, оскільки результати роботи в порівнянні з минулим роком є дещо гіршими.

Виховна та позакласна робота.

З 2012 н. р. школа працює за темою «Формування громадянської компетентності у школі сприяння здоров’ю». Тема методичної служби класних керівників «Самореалізація громадянської компетентності через учнівське самоврядування». Згідно річного плану виховної роботи, плану засідань ШЦМК класних керівників було проведено Фестивалі виховних годин: «Традиційні зимові свята в Україні» класний керівник 2 кл. Беценко А.О., «Народознавчий календар» класний керівник 1 кл. Овсяннікова Г.В. Ці заходи - стали окрасою шкільного фестивалю й показали майстерність і досвідченість класних керівників. Квітень місяць підсумував усі педагогічні знахідки й родзинки на педагогічній раді «Патріотичне виховання в сучасних умовах». Найцікавішими (за підсумками діагностики) були виховні заходи за участю письменників рідного краю (Людмили Дзвонок); конференція самоврядування за участю голови Балківської селищної ради Радченко М.І., відео виховний захід «Екскурсія до міста Прип’ять» класний керівник 9 кл. Ковтун А.В., класний керівник 8 кл. Ігнатенко Т.М.; тиждень профорієнтації в школі й стендові презентації та слайдові презентації вчителів школи: «Моя професія – вчитель». Наймаштабнішими у 2011 – 2012 н. р. були свята: «Учень року» - переможці: Давиденко Н. (9 кл.), Радівілов П. (9 кл.), Ковш А. (7 кл.), Кошелєва В. (6 кл.); та акція – ярмарка «Від серця до серця» (класний колектив 2 кл.,класний керівник Беценко А.О.), обласний огляд – конкурс сільських меморіалів загиблим воїнам; День самоврядування та конкурс – концерт воєнної пісні.

У поточному навчальному році плідно працює ШЦМК класних керівників. Організовано наставництво над молодими класними керівниками; проведено загальношкільний фестиваль виховних годин; щороку класні керівники поповнюють і поновлюють свої портфоліо; на останньому засіданні презентують відеозвіти про проведену роботу (найвдалішими були: звіт класного керівника Сушко Н.В. 6 кл., Ліновецька Ю.М., 11 кл., Ковтун А.В. 9 кл, Шеремет І.В. 7 кл., Окунькова О.В. 4 кл.). На жаль, друковані матеріали вчителів зводяться до заміток у сільську («Балківський вісник») та районну газети («Нова Таврія»).

Психологом школи Ковтун А.В. проводиться діагностика правопорушень та правомірної поведінки згідно результатів якої складатиметься план профілактичної роботи на наступний рік. Класні керівники: Окунькова О.В.

(4 кл.), Сушко Н.В. (6 кл.), щотижня відвідують проблемні сім’ї; проводяться виховні години на морально – етичні проблеми, проблеми взаєморозуміння, поваги; проходить консультативна робота з учнями (Рубе І., Солтис Д.), батьками (часто звертається мама Яковлєва А.), вчителями.

З метою згуртування учнівського колективу школи було проведено діагностику (психологом школи Ковтун А.В.) пізнавальних і творчих інтересів учасників педагогічного процесу: а) ставлення учнів до школи, класу, вчителів; б) пізнавальні і творчі інтереси батьків; в) пізнавальні і творчі інтереси учителів. Класні керівники проводять анкетування з приводу жорстокого поводження (класний керівник Шеремет І.В., 7 кл.), співбесіди «Про недопустимість образ в Інтернеті» (класний керівник Гавязь А.В., 10 кл.), щотижнево контролюються щоденники, проводяться щоп’ятниці хвилинки техніки безпеки («Хвилинки ТБ») із обов’язковим записом у щоденник. На період канікул учням видають пам’ятки – інструкції з ТБ.

Формування особистості, її громадянськості, правової культури, готовності жити в демократичній правовій державі, брати на себе соціальну та громадянську відповідальність, розвиток інших соціальних компетентностей вимагає великої уваги з боку суспільства, школи, батьків. У школі працює парламентський склад республіки «Всесвіт», керівник педагог – організатор Іванова Н.М. та лідер школи Давиденко Д. Робота в цьому напрямку розпочалась із виборчої рольової гри «Я іду на вибори», де колективним рішенням учнів та вчителів було обрано лідера школи. Найактивнішим сектором самоврядування став сектор «Навчальний» куратор Сушко Н.В. лідер Давиденко Н. та «Дозвілля» куратор Іванова Н.М., лідер Радівілов П. Завершено процес проектування й створення шкільної символіки, на учнівській конференції «Я планую життя школи», було презентовано герб, прапор та гімн шкільної республіки «Всесвіт». Систематично працює група «Милосердя» (куратор Іванова Н.М., лідер Степаненко А.). Волонтери Волощенко І., Волощенко С. (7 кл.,5 кл.) залюбки допомагали вчительці – пенсіонерці Черняєвій Галині Платонівні; проводили здоров’язберігаючі акції: «Ні! Скажи шкідливим звичкам», «Туберкульоз …?», «Соціальнонебезпечні звички та хвороби», «Прекурсори», що це?!», доброчинні ярмарки: «Допоможи мені!», «Від серця до серця», «Мій друг інвалід»; учні 2 класу класний керівник Беценко А.О. за участь в акції «Від серця до серця» зібрали під час ярмарки 141 гривню. Постійно відбувається чергування по школі; самоврядовчі лінійки, засідання секторів республіки.

Профорієнтаційна робота спрямована на професійне самовизначення через урахування індивідуальних здібностей та вимог ринку праці. У вересні – жовтні місяці проходили зустрічі із співробітниками з Дніпрорудненського центра зайнятості. Молоді вчителі – предметники взяли участь у загальношкільній профорієнтаційній конференції (березень) «Моя професія – вчитель». Виступили з презентаціями своєї діяльності – вчитель початкових класів Окунькова О.В., вчитель фізики Доброгурська Д.О., вчитель математики Сушко Н.В. Класні колективи 10-11 кл. підготували традиційні профорієнтаційні проекти: «Моя майбутня професія». З профорієнтаційною роботою та з світом професій познайомила випускниця школи Бігаєва Д. (лікар - нарколог), начальник ДАІ Сохань А.В. В рамках роботи клубу «Мій край» (керівник Шеремет І.В.) було проведено соцопитування: «Люди, яких професій живуть в селі?». Дані були звірені з Дніпроруднівським центром зайнятості. Профорієнтаційними агітками завершився місячник (листопад). В травні учні мали змогу поспілкуватися із головою селищної ради Радченко М.І., яка розповіла про свою посаду й роботу сільського самоврядування на Дні Дублера 17.05.2012 р.

З метою залучення молоді до занять спортом у школі працює спортивний гурток «Козацький гарт» (керівник Цюпа А.М.). учні залюбки відвідують сільський футбольний клуб. У цьому навчальному році учнів 2 – 6 класів (4 учнів) систематично відвідують заняття із універсального бою у клубі «Будокан». Класними керівниками проводяться бесіди про значення фізкультури і спорту для фізичного здоров’я людини. Особливо учням подобається загальношкільні дні Спорту, дні Здоров’я. у 2011 – 2012 н. р. було проведено тиждень фізичної культури й спорту, а також згідно плану щоквартальні заходи здоров’язберігаючого спрямування. Справжнім святом є День ЦО – новинкою цьогорічного заходу були пункти: «Правила поводження на сонці», «Термічне ураження», «Радіактивне зараження і захист». «Юнацькою ватрою» й козацьким кулішем завершуються спортивні шкільні змагання й підводяться підсумки. Кращою тенісною ракеткою району стала Волощенко І. (7 кл.), Анакін О. (10 кл.). Учень 9 кл. Волощенко Д. був запрошений до обласної волейбольної команди.

У вересні було обрано батьківські комітети в класах, а наприкінці місяця делеговано представників від класів до ради школи. Організовано роботу батьківського всеобучу. Робота проводилась систематично і плідно. Голова батьківського комітету школи Фісун Ю.В. постійно проводила засідання, допомагала у роботі з неблагонадійними сім’ями, учнями – порушниками дисципліни, учнями, що не відвідують школу. Завдяки плідній співпраці з батьками та спонсорами було придбано музичну апаратуру для проведення шкільних свят. Загальношкільні батьківські збори було приурочено таким темам: «Сімейне середовище та його вплив на дитину», «Правовиховна робота в школі»; концерт «Мамині руки». Найактивніші батьківські комітети було нагороджено подяками на святкуванні «Учень року».

Ціннісно – орієнтована діяльність була спрямована на розвиток патріотичних почуттів, національної гідності, забезпечення усвідомлення етнічної спільності. Учні 2 класу, класний керівник Беценко А.О. (керівник гуртка «Дивосвіт») систематично проводили екскурсії, пішохідні маршрути, краєзнавчі виставки, походи визначними місцями Василівського району. Активісти гуртка «Пам'ять» (керівник Гончаренко В.Л.) захищали честь села у обласному конкурсі – огляді сільських меморіалів загиблим солдатам і вибороли І місце. До Дня Перемоги було проведено пішохідні екскурсії «Визначні місця нашого села обпалені війною» (екскурсоводи: Давиденко Н., Радівілов П., Щербань А., Ворошило І.). традиційною стала «Весняна та Осіння толока», акція «Чисте подвір’я» активістами стали учні 5 кл. (класний керівник Доброгурська Д.О.), учні 8 кл. (класний керівник Ігнатенко Т.М.).


Категорія: Методична робота | Переглядів: 2436 | Додав: Balkiscool | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
» Форма входу

» Block title

» День Спорту

» Пошук

» Календар
«  Серпень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

» Архів записів


Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz