КЗ "Балківська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів" ВРР ЗО           

Субота, 04.05.2024, 22:41      

                                                                                          

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Категорії розділу
Виховна робота школи [250]
Методична робота [67]
адміністративно-господарська робота [8]
Цікаві заходи для початкової школи [19]
Цікаві заходи для старшокласників [7]
Бібліотечне життя [60]
Навчаємося [7]
Рада школи [3]
Наради при директорові, педагогічні ради, адміністративні наради [18]
Робочі лінійки [25]
Медицина [11]
Соціально-психологічна служба школи [11]
Табір "Барвінок" [5]

» Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 85

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2017 » Листопад » 27 » Про результати проведення психолого – педагогічного консиліуму по 5 класу
11:27
Про результати проведення психолого – педагогічного консиліуму по 5 класу

 

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«БАЛКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І – ІІІ СТУПЕНІВ»

ВАСИЛІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ 

 

НАКАЗ

 

14.11.2017                                                                                                                                                       №180

Про результати проведення

психолого – педагогічного

консиліуму по 5 класу

 

                Відповідно до річного плану роботи школи 14.11.2017 було проведено психолого – педагогічний консиліум «Адаптація учнів 5 класу». Метою консиліуму було об’єднання всіх суб’єктів навчально – виховного процесу, зацікавлених в успішному навчанні й повсякденному розвитку дітей школи, щоб намітити цілісну програму  індивідуального супроводу та надати рекомендації щодо роботи індивідуально з кожною дитиною та класом вцілому.

                Задачами консиліуму були визначені

  • характер адаптації п’ятикласників до навчання у школі другого ступеня;
  • соціометричний статус учнів;
  • визначення рівнів розвитку словесно – логічного мислення, гнучкості мислення;
  • аналіз отриманих результатів;
  • здійснення висновків та рекомендацій.

При вирішенні задач консиліуму було проведено тестування учнів 5 класу і отримано такі результати:

  1. вивчаючи адаптованість п’ятикласників до навчання в середній школі:
  • високий рівень шкільної адаптації – 14%
  • низький рівень шкільної адаптації – 41%
  • зовнішня мотивація – 27%
  • шкільна дезадаптація – 18%
  1. вивчаючи соціометричний статус учнів у 5 класі:
  • високий соціометричний статус мають – 27%
  • низький соціометричний статус мають – 14%
  • середній соціометричний статус мають – 59%

У результаті проведеної роботи, вивчивши і проаналізувавши адаптованість п’ятикласників до навчання в середній школі, соціометричний статус у класі, можна зробити слідуючі висновки:

  • більше половини  п’ятикласників успішно адаптувалися до навчання у середній школі;
  • високий соціометричний статус мають менш половини п’ятикласників.

Виходячи з вищезазначеного

НАКАЗУЮ:

1. Адміністрації школи:

1.1. створити умови для чіткої організації навчально – виховного процесу учнів 5 класу.

Протягом року

1.2. Здійснювати контроль за діяльністю класного керівника та вчителів, які працюють в 5 класі, з урахуванням специфіки даного данного періоду та результатів діагностування.

Протягом року

                1.3. Забезпечити проведення психологом школи повторного діагностування учнів 5 класу з метою виявлення перебігу адаптації, рівня вихованості, фізичного розвитку, пізнавальних інтересів.

Березень

2. Класному керівнику Сушко Н.В.:

                2.1. Спланувати роботу зі здійснення соціально - педагогічного супроводу за результатами діагностичних досліджень і рекомендаціями психолого – педагогічного консиліуму.

                2.2. Здійснювати соціально – педагогічний супровід п’ятикласників і постійно проводити співбесіди, консультації з психологом з різних проблем навчання та виховання.

Протягом року

                2.3. Розвивати в учнів почуття колективізму, ставити їх у такі умови, де без підтримки однокласників обійтися важко: екскурсії, свята, конкурси, естафети.

Протягом року

3. Психологу школи Ковтун А.В.:

                3.1. Здійснювати психологічний супровід  учнів, які потребують підвищеної уваги з боку педагогічного колективу.

Протягом року

                3.2. Розробити та провести індивідуальні та групові корекційні заняття з учнями, які потребують психологічної підтримки,розвитку пізнавальної сфери, мають занижену самооцінку, підвищену тривожність.

 Протягом року

                3.3. Звертати особливу увагу на учнів, які мають недостатній рівень адаптованості.

Протягом року

                3.4. З метою підвищення соціального статусу в класі з Сушко Н.В. проводити комплекс корекційних заходів щодо формування адаптованості в колективі.

Протягом року

                3.5. З метою вивчення перебігу процесу адаптації  учнів 5 класу провести повторне діагностичне дослідження пізнавальної, емоційної сфери та рівня тривожності.

Березень

                3.6. Надавати інформацію вчителям – предметникам, стосовно психологічних, вікових, соціальних особливостей учнів 5 класу.

Протягом року

                3.7. Спрямувати роботу психологічної служби на створення позитивних умов для ефективної адаптації учнів 5 класу.

4. Учителям – предметникам

                4.1. Будувати співробітництво на основі доброзичливості й довіри, щоб гальмувати порушення й не ускладнювати стосунки з учнями, котрі мають високі показники нервового порушення емоційно – нестійкі, агресивні, збуджені, вразливі.

                4.2. Давати велику кількість нової інформації, додаткове навантаження, вести діалог з учнями підвищеного емоційного тону швидким переключенням уваги.

5. Шляйхерт А.М., медичній сестрі школи:

                5.1. Своєчасно інформувати класних керівників, вчителів – предметників про зміни здоров’я учнів.

                5.2. Особливу увагу приділяти хворим дітям.

                5.3. Посилити контроль за дотриманням санітарно – гігієнічного режиму в класних приміщеннях.

                5.4. Проводити профілактичну роботу з попередження захворювань серед учнів 5 класу.

6. Овсієнко С.М., бібліотекарю школи, здійснювати цілеспрямовану роботу з формування в учнів стійкої потреби в книзі, підвищення бібліотечно – бібліографічної культури.

7. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з НВР Удовенко О.В

 

 

Директор школи                                               А.В.Гавязь

                     

Категорія: Методична робота | Переглядів: 818 | Додав: Balkiscool | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
» Форма входу

» Block title

» День Спорту

» Пошук

» Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

» Архів записів


Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz