КЗ "Балківська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів" ВРР ЗО           

Неділя, 28.04.2024, 02:54      

                                                                                          

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Категорії розділу
Виховна робота школи [250]
Методична робота [67]
адміністративно-господарська робота [8]
Цікаві заходи для початкової школи [19]
Цікаві заходи для старшокласників [7]
Бібліотечне життя [60]
Навчаємося [7]
Рада школи [3]
Наради при директорові, педагогічні ради, адміністративні наради [18]
Робочі лінійки [25]
Медицина [11]
Соціально-психологічна служба школи [11]
Табір "Барвінок" [5]

» Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 85

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2015 » Квітень » 28 » Підготовка до іспитів
13:26
Підготовка до іспитів

Підготовка до іспитів

  1. Коли починаєте готуватись до іспитів, корисно скласти план підготовки на кожний день.
  2. Складаючи план, необхідно чітко визначити, що саме ви буде вивчати або повторюва­ти — які розділи та з якого предмета.
  3. Звичайно, добре починати з найважчого, із того розділу, що знаєте найгірше. Але буває й так, що займатися не хочеться, у голову нічого «не лізе», немає настрою. У такому випадку корисно почати з того, що знаєте найкраще, з того матеріалу, що вам найцікаві­ший. Можливо, поступово зможете приступити до складнішого матеріалу.
  4. Необхідно чергувати роботу й відпочинок. Наприклад, 40 хв — заняття, 10 хв — перер­ва. Можна в цей час відволіктися на хатню роботу, зробити зарядку тощо.
  5. Готуючись до іспиту, не потрібно прагнути прочитати й запам'ятати весь матеріал під­ручника. Корисно повторювати матеріал, що стосується конкретних питань. Прочитавши питання, спочатку згадайте й обов'язково стисло запишіть усе, що ви знаєте, а після цьо­го перевірте себе за допомогою підручника.
  6. У кінці кожного дня підготовки слід перевірити, як ви засвоїли матеріал: знову стисло запишіть зміст усіх відповідей на запитання, що були сплановані на цей день.
  7. Під час підготовки до іспитів взагалі корисно структурувати матеріал за рахунок складання планів, схем, причому обов'язково потрібно робити це не в думках, а на папері. Така фіксація корисна, тому що підчас згадування, повторення змішуються впізнавання і реальне знання, а дізнаватися завжди легше, ніж згадувати. Виникає враження, що ти це знаєш, а коли потрібно переказати його іншим, сказати вголос, знання кудись діваються. Тому такими прийомами добре користуватися протягом навчального року під час підготовки до уроків. До речі, і до іспитів потім доведеться менше готуватися. Коли ви записуєте план відповіді, ви виступаєте в ролі людини, яка передає свої знання іншим, тобто робите те саме, що треба робити, коли ви відповідаєте в аудиторії чи на іспиті. Плани корисні й тому, що їх легко використовувати під час компактного повторення матеріалу й навіть деколи безпосередньо під час відповіді на іспиті.
  8. Відповіді на найважчі питання доцільно повністю розповісти своїм близьким, другові, будь-кому, хто захоче слухати, причому намагайтеся це робити так, як на іспитах. Дуже добре записати відповідь на звуконосій, а потім послухати себе.
  9. Якщо в якийсь момент підготовки до іспитів вам починає здаватися, що це вивчи­ти неможливо й ви ніколи не зможете запам'ятати всього, що вимагається, подумайте про те, скільки із цього предмета ви вже знаєте, на якому етапі ви знаходитеся і скільки вам ще належить попрацювати,щоб засвоїти весь матеріал. А після цього зосередьтеся на тому, що вам потрібно вивчити, немов би перекинути місточок між тим, що знаєте, і тим, що не знаєте.

     10. Готуючись до іспиту, ніколи не думайте про те, що «провалитеся», навпаки, уявно малюйте собі картину тріумфу, легкої            переможної відповіді. Думки про можливий провал недаремно називають саморуйнівними. Вони не лише заважають вам готуватися, створю­ючи постійну напруженість і сум'яття, а й заважають вам (навіщо трудитися, якщо нічого не вийде).

    11. За декілька днів до іспиту обов'язково «програвайте» уявно ситуацію: уявіть собі в усіх деталях обстановку, комісію, свою відповідь. Намагайтеся робити це якомога конкрет­ніше, детальніше.

Сконцентруйтесь на виборі найкращої відповіді, найкращої форми поведінки.

Категорія: Методична робота | Переглядів: 310 | Додав: Balkiscool | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
» Форма входу

» Block title

» День Спорту

» Пошук

» Календар
«  Квітень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

» Архів записів


Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz