Педагогічна рада-консиліум
«Формування самоосвітньої компетентності учнів як один із чинників впровадження системи управління якості освіти».
Завдання для обговорення:
- Діагности і формування самоосвітньої компетентності учнів;
- Роль домашньої роботи у формуванні самоосвітньої компетентності молодшого школяра;
- Педагогічне керівництво самоосвітньою діяльністю учнів на уроках української літератури;
- Диференціація одна з умов розвитку пізнавальної самостійності на уроках математики;
- Розвиток навичок роботи з підручником як один з етапів формування самоосвітньої компетентності учнів на уроках історії;
- Роль інформаційно- комунікаційних технологій у формуванні самоосвітньої компетентності учнів.
Рішення педагогічної ради
- Роботу вчителів школи вважати такою, що загалом забезпечує досягнення базового рівня підготовки, а також самоосвітню компетентність учнів.
- Із метою координації роботи з питань формування самоосвітньої компетентності учнів головам ШМО провести інструктивно-методичні наради вчителів – предметників. грудень- січень 2016/2017 р.
- Вчителям-пердметникам:
- 1Формувати в учнів стійкий інтерес до пізнання, бажання й уміння самостійно навчатися; (протягом року)
- 2Створити оптимальні умови для виявлення пізнавальної активності учнів; (протягом року)
- 3Формувати мотиви самоосвіти; (протягом року)
- 4Педагогічно формувати домашнє завдання, їх доцільність для успішного просування кожної дитини за власною освітньою траєкторією; (протягом року)
- 5Спрямувати зусилля на практичну реалізацію інноваційних педагогічних технологій як одного із засобів формування самоосвітньої компетентності учнів; (протягом року)
- 6Залучати учнів до різноманітних форм проектної та науково-дослідницької діяльності як компоненту саморозвитку та самоосвіти; (протягом року)
- 7Ретельно планувати роботу з підручниками, вважаючи її одним із видів самостійної діяльності учнів; (протягом року)
- 8Сприяти формуванню вмінь і новичок здобувати знання самостійно за допомогою різних джерел інформації. (протягом року)
|