Педагогічна рада-консиліум
«Формування самоосвітньої компетентності учнів як один із чинників впровадження системи управління якості освіти».
Завдання для обговорення:
- Діагности і формування самоосвітньої компетентності учнів;
- Роль домашньої роботи у формуванні самоосвітньої компетентності молодшого школяра;
- Педагогічне керівництво самоосвітньою діяльністю учнів на уроках української літератури;
- Диференціація одна з умов розвитку пізнавальної самостійності на уроках математики;
- Розвиток навичок роботи з підручником як один з етапів формування самоосвітньої компетентності учнів на уроках історії;
- Роль інформаційно- комунікаційних технологій у формуванні самоосвітньої компетентності учнів.
Рішення педагогічної ради
- Роботу вчителів школи вважати такою, що загалом забезпечує досягнення базового рівня підг
...
Читати далі »