КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«БАЛКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І – ІІІ СТУПЕНІВ»
ВАСИЛІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.11.2017 №180
Про результати проведення
психолого – педагогічного
консиліуму по 5 класу
Відповідно до річного плану роботи школи 14.11.2017 було проведено психолого – педагогічний консиліум «Адаптація учнів 5 класу». Метою консиліуму було об’єднання всіх суб’єктів навчально – виховного процесу, зацікавлених в успішному навчанні й повсякденному розвитку дітей школи, щоб намітити цілісну програму індивідуального супроводу та надати рекомендації щодо роботи індивідуально з кожною дитиною та класом вцілому.
Задачами консиліуму були визначені
- характер адаптації п’ятикласників до навчання у школі другого ступеня;
- соціометричний статус учнів;
- визначення рівнів розвитку словесно – логічного мислення, гнучкості мислення;
- аналіз отриманих результатів;
- здійснення висновків та рекомендацій.
При вирішенні задач консиліуму було проведено тестування учнів 5 класу і отримано такі результати:
- вивчаючи адаптованість п’ятикласників до навчання в середній школі:
- високий рівень шкільної адаптації – 14%
- низький рівень шкільної адаптації – 41%
- зовнішня мотивація – 27%
- шкільна дезадаптація – 18%
- вивчаючи соціометричний статус учнів у 5 класі:
- високий соціометричний статус мають – 27%
- низький соціометричний статус мають – 14%
- середній соціометричний статус мають – 59%
У результаті проведеної роботи, вивчивши і проаналізувавши адаптованість п’ятикласників до навчання в середній школі, соціометричний статус у класі, можна зробити слідуючі висновки:
- більше половини п’ятикласників успішно адаптувалися до навчання у середній школі;
- високий соціометричний статус мають менш половини п’ятикласників.
Виходячи з вищезазначеного
НАКАЗУЮ:
1. Адміністрації школи:
1.1. створити умови для чіткої організації навчально – виховного процесу учнів 5 класу.
Протягом року
1.2. Здійснювати контроль за діяльністю класного керівника та вчителів, які працюють в 5 класі, з урахуванням специфіки даного данного періоду та результатів діагностування.
Протягом року
1.3. Забезпечити проведення психологом школи повторного діагностування учнів 5 класу з метою виявлення перебігу адаптації, рівня вихованості, фізичного розвитку, пізнавальних інтересів.
Березень
2. Класному керівнику Сушко Н.В.:
2.1. Спланувати роботу зі здійснення соціально - педагогічного супроводу за результатами діагностичних досліджень і рекомендаціями психолого – педагогічного консиліуму.
2.2. Здійснювати соціально – педагогічний супровід п’ятикласників і постійно проводити співбесіди, консультації з психологом з різних проблем навчання та виховання.
Протягом року
2.3. Розвивати в учнів почуття колективізму, ставити їх у такі умови, де без підтримки однокласників обійтися важко: екскурсії, свята, конкурси, естафети.
Протягом року
3. Психологу школи Ковтун А.В.:
3.1. Здійснювати психологічний супровід учнів, які потребують підвищеної уваги з боку педагогічного колективу.
Протягом року
3.2. Розробити та провести індивідуальні та групові корекційні заняття з учнями, які потребують психологічної підтримки,розвитку пізнавальної сфери, мають занижену самооцінку, підвищену тривожність.
Протягом року
3.3. Звертати особливу увагу на учнів, які мають недостатній рівень адаптованості.
Протягом року
3.4. З метою підвищення соціального статусу в класі з Сушко Н.В. проводити комплекс корекційних заходів щодо формування адаптованості в колективі.
Протягом року
3.5. З метою вивчення перебігу процесу адаптації учнів 5 класу провести повторне діагностичне дослідження пізнавальної, емоційної сфери та рівня тривожності.
Березень
3.6. Надавати інформацію вчителям – предметникам, стосовно психологічних, вікових, соціальних особливостей учнів 5 класу.
Протягом року
3.7. Спрямувати роботу психологічної служби на створення позитивних умов для ефективної адаптації учнів 5 класу.
4. Учителям – предметникам
4.1. Будувати співробітництво на основі доброзичливості й довіри, щоб гальмувати порушення й не ускладнювати стосунки з учнями, котрі мають високі показники нервового порушення емоційно – нестійкі, агресивні, збуджені, вразливі.
4.2. Давати велику кількість нової інформації, додаткове навантаження, вести діалог з учнями підвищеного емоційного тону швидким переключенням уваги.
5. Шляйхерт А.М., медичній сестрі школи:
5.1. Своєчасно інформувати класних керівників, вчителів – предметників про зміни здоров’я учнів.
5.2. Особливу увагу приділяти хворим дітям.
5.3. Посилити контроль за дотриманням санітарно – гігієнічного режиму в класних приміщеннях.
5.4. Проводити профілактичну роботу з попередження захворювань серед учнів 5 класу.
6. Овсієнко С.М., бібліотекарю школи, здійснювати цілеспрямовану роботу з формування в учнів стійкої потреби в книзі, підвищення бібліотечно – бібліографічної культури.
7. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з НВР Удовенко О.В
Директор школи А.В.Гавязь
|