03.01.2013 в нашій школі відбувся науково-методичний семінар на тему: "Домашнє завдання учнів як засіб підвищення якості освіти та розвитку обдарувань школярів".
Обговорювалися такі питання:
- Домашнє завдання як засіб оволодіння учнями знаннями та вміннями;
- Визначення змісту, характеру й юбсягу домашніх завдань - одна з важливих задач учителя;
- Методика перевірки знань та їх оцінювання;
- Форми і методи інтерактивного навчання під час перевірки домашнього завдання.
Практична частина - Обговорення уроків за взаємовідвідування згідно теми заняття.
- Творчі знахідки вчителів (за темою заняття). "Виставка творчих напрацювань"
Ухвалили такі рішення: - Домашнє завдання слід ретельно мотивувати.
- Мета домашнього завдання має відповідати меті та завданням уроку.
- Матеріал домашнього завдання має бути переважно диференційованим, з урахуванням особистих здібностей кожного учня.
- Хід виконання домашнього завдання повинен коментувати й обов'язково перевіряти учитель.
- Дізнаватися про індивідуальні психологічні особливості реакції дитини на оцінювання: про психологічне ставлення учня до окремих прийомів контролю.
- Урізноманітнювати способи стимулювання успіхів дітей. Ними можуть бути увага, схвалення, визначення, підтримка, нагорода, підвищення престижу.
|